.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استقبال‌اصلاحات‌از‌اقدامات‌یک‌استاندار

به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق،  تغییرات صورت گرفته شده توسط استاندار جدید با استقبال جریانات فتنه گر و اصلاح طلبان دراین استان و همچنین نارضایاتی جریانات ارزشی روبه رو شده است.

چندی قبل حاتم نارویی نماینده دور ششم مجلس شهرستان بم به عنوان استاندار جدید سیستان وبلوچستان منصوب شد.
 
 استاندار جدید این استان در فاصله کوتاه باقی مانده به اتمام دولت دهم سیل گسترده جابجایی ها را در مدیریت این استان مرزی و مهم آغاز کرده است.
 
تغییرات صورت گرفته شده توسط استاندار جدید با استقبال جریانات فتنه گر و اصلاح طلبان دراین استان و همچنین نارضایاتی جریانات ارزشی روبه رو شده است.
 
مولوی عبدالحمید از حامیان سران فتنه نیز بلافاصله پس از انتصاب حاتم نارویی به سمت استاندار سیستان و بلوچستان در خطبه های نماز جمعه مسجد مکی زاهدان از این اقدام استقبال و اعلام رضایت کرد.
 
 
درهمین حال از زمان سرکار آمدن حاتم نارویی بلافاصله جلسات متعددی با حضور مولوی "الف . ن" به عنوان نماینده عبدالحمید با وی صورت گرفته که استاندار جدید نیز در اولین ساعات حضور در استانداری سیستان و بلوچستان دو تن از منسوبین به جریان فتنه و نزدیک به مولوی عبدالحمید  را به عنوان مشاوران اصلی خود منصوب کرده است.
 
استاندارجدید سیستان و بلوچستان  آقای باقر کرد از نمایندگان تندرو مجس ششم و امضاء کنندگان نامه جام زهر به رهبری را به سمت مشاورخود برگزید.
 
باقرکرد  که جزء نمایندگان پر حاشیه مجلس ششممحسوب می شود در دوران نمایندگی اش همواره منویات افراطیون حزب مشارکت و مجاهدین انقلاب را در مجلس پی گیری می کرد.
 
باقرکرد  کاندیدا مورد حمایت مولوی عبدالحمیدامام جماعت مسجد مکی زاهدان در انتخابات مجلس ششم بود و از آن مقطع تاکنون به عنوان اصلی ترین مشاور مولوی عبدالحمید در امور سیاسی محسوب می شود.
 
در همین حال باقر کرد در انتخابات مجلس نهم نیز یکبار دیگر با حمایت مولوی عبدالحمید کاندیدا این انتخابات شد که علی رغم کوتاهی وزارت کشور در رد صلاحیت او شورای نگهبان با استناد به مستندات فراوان وی را رد صلاحیت کرد.
 
ازسوی دیگر استاندار جدید سیستان و بلوچستان در اقدامی دیگر آقای "الف .م" مسئول شاخه ظوایف  یکی از سران فتنه در سیستان و بلوچستان و نزدیک به مسجد مکی را به عنوان یکی دیگر از مشاوران خود برگزیده است.
 
نکته قابل تامل آنکه این دو مشاور جدید مسئول تنطیم ارتباطات استاندار جدید سیستان وبلوچستان با فعالین سیاسی و اجتماعی این استان شده و بسیاری از ارتباطات بااستاندار از طرف این دو مشاور جدید کانالیزه می شود.
 
انتصابات صورت گرفته شده از طرف استاندار جدید بگونه ای بوده که مولوی عبدلحمید که همواره منتقد دولت نهم و دهم بوده است تا کنون دو بار در فاصله کمتر از چند روز به صورت علنی از استاندار جدید اعلام رضایت کرده است.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بلوچ 17 شهريور 1391
واقعا مزخرف نوشتید-حال آدم از خدتون و تحلیلتون بهم میخوره-آدمو یاد رجانیوز میندازید
نا شناس 17 شهريور 1391
از اين نوشته حال ادم بهم ميخوره دنبال چه موارد بچه گانه اى هستيد بي سواد ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.165 seconds.